Mitten på september...

...och Ida har blivit 10 år! September har varit varm och bjudit på strålande väder! Men nu börjar det bli kallare och det känns i luften att det är höst! Någon ponny har vi inte hittat ännu men vi letar vidare, har en fin på gång som vi ska titta på nästa vecka. Projekten härhemma går det sakta med när vi inte är hemma, borta alla helger i september! I oktober tänker jag inte åka någonstans!!!  Min favoritbil har vi bytt in... sorgligt men det var dags, innan något stort rasade, en lite nyare audi a4 fick ersätta min pärla. Ida var med och hämatde den igår men hon var inte särskilt imponerad av vårt bilköp... hon tyckte det var trist färg-ljust gråblå och så är den liten tycker hon... Jag tycker den är fin iaf:)  
 
Har varit lite mycket ett tag nu...när det nästan känns skönt att det är helgjobbvecka= 70 timmar på jobbet och man vet att inte så mycket annat kan planeras in denna vecka, känns det lite mindre stressat. Idag jobbar jag bara 13-16 och ska inte trycka in så mycket det går resten av tiden. Jag är sanslöst dålig på att sortera bort saker..så förra veckan som var hysterisk medförde det att jag istället glömde bort föräldramötet! När det blir för mycket och jag är trött blir humöret därefter, strssad över att jag inte hinner med det jag borde och så får jag dåligt samvete för att jag är på uruselt humör...det är ju mina närmaste som drabbas mest. Nu ska jag ta nya tag och har redan bokat in lediga dagar i almanackan som inte får fyllas med inbokade tider! Jag är rätt övertygad om att jag inte är ensam om att försöka hinna med så mycket som möjligt på dygnets vakna timmar! 
 
"Det bästa sättet att förutspå framtiden är att skapa den" Lincoln.
 
Ha en bra dag!
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0