Då var det min tur...

...att få magsjuka...inget vidare men idag så verkar det som det vänt. Lite matt efter att inte ha fått i mig något sen i tisdags kväll. Hoppas de andra klarar sig! Nu skulle vi ha hela påskhelgen tillsammans och vara lediga och så blir jag sjuk....Bortbjudna imorn men jag vet inte hur det blir med det. Behöver fixa lite inför helgen med, typ lite påskägg, mat och vin vore bra, Rolf får väl stressa runt och dona med allt som jag brukar göra.
 
Hundarna ligger snällt och sover, till och med Bosse softar, väldigt skönt! Han trivs i sin soffa, han börjar fatta att den är ok att vara i men inte vår soffa. Han har lugnat sig lite och blivit mer följsam. Ida och jag har hittat en Jack Russel som är 4 år som behöver ett nytt hem, vi tycker att han skulle vara perfekt till oss, lekkompis och sällskap till Bosse, liten och smidig att ta med sig, Ida vill köra lite agility och det passar han ju bra till, men Rolf tycker bara vi ska ha en hund... så nu har vi ett stort dilemma!
 
Ida laddar för påsklov, hon ska åka med kusin Caroline till Antibes och vara hos mormor och manne en vecka. Hoppas de får lite sol och vårvärme!
Hästarna har fått lite motion igen, de har haft det lite lugnt när det varit svinkallt, isigt och Ida varit sjuk.
Nu hoppas jag att vi håller oss friska och får umgås och fixa hemma i påsk, bastun borde bli klar så vi kan inviga den i helgen också!
Glad påsk!
  

Kommentarer
Postat av: pauline

Ja nu är lugnet förbi när ida kommer hem, haha. jag lever loppan, bara att räkna ner om 8 veckor kramas vi på landvetter!!! kram mamma :)

2013-04-09 @ 08:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0