Höst igen!

Efter en underbar sommar är det idag en vacker augustimorgon med dagg lite dimma och sol. Lite långt mellan uppdateringarna nu.... En veckas semester i Danmnark var toppen i början på juli, sen har vi mest arbetat härhemma. Hade att avbrott på min födelsedag som firades på Sommen i superbra väder och avslutades med att jag blev bjuden på middag hemma. Vi har grävt ur i stallet och gjutit nytt golv, knappt halva golvet kvar att gjuta, vi har fått färdigt det nya badrummet med bastu och dusch innanför vårt sovrum. Pauline har varit hemma men mest jobbat hela sommaren, hon var lite pank efter Australienresan:) I måndags ryckte hon in på GMU i Luleå...så hon vet vad hon gör ett tag framöver!
 
Ikväll är det jobbet som gäller men imorn är jag ledig- ska luncha med Lena, bara hon och jag i lugn och ro, inga barn eller hundar som avbryter! 
 
Sen blir det en vecka utan Rolf som åker till Vemdalen för att jaga ripa, blir Bosses premiär i fjällen, spännande. Bosse har varit med på pass vid bockjakten 2 ggr och legat tyst hela tiden, duktig hund!
 
Nu är vardagen igång, ganska skönt på sitt sätt även om det är härligt med semester och skollov!
 
Vi hörs!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0