Trött, tröttare tröttast....

Full fart hela veckan , jobbat må-to och sen har det varit något varenda kväll, idag har jag varit och inhandlat häckplantor till trädgården, har sedan planterat 48 häckplantor och 2 vinbärsbuskar. Känner mig lite mör.... Nu har jag lovat att hjälpa till att förbereda för tävlingarna i Aneby i helgen, men migränen har redan börjat så lite alvedon och ingen mat är uppladdningen för kvällen. Sen blir det hem och kvällsfodra och kvällspromenad med hundarna och sen sängen. det blåser hysteriskt idag också, dock inte som igår då det stormade. Hästarna är redan inne de vill inte vara ute i ovädret, till och med Vital vill gå in halvfem, hör inte till vanligheterna. 
 
Har tusen saker att göra under helgen, och imorn har jag lovat Ida att gå på bio på kvällen, hon måste ju få göranågot kul också. Söndag är det Husarhoppning och sen hundkurs på kvällen, ska vi se hur det går när Bosse ska vara med mig på kurs istället för Rolf.  Sen är det jobba hela veckan för att avsluta med Göteborg horse Show nästa helg! Det ska bli skönt att komma iväg, lö-sö , på lördagen ska vi inte göra något speciellt utan kanske gå lite på stan, tillbringa lite tid på hotelles spa avdelning och äta ute! Söndag blir det hoppning med värlsdcupfinal!
 
Nu hinner jag inte mer- vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0