Lördag morgon!

Var helt slut igår kväll, men efter nästan 10 timmars sömn har kroppen hämtat upp lite!  Idag ska vi försöka skypa med Pauline, om hennes internet funkar ute på landet på andra sidan jorden! ganska otroligt att det funkar alls!
 
Men idag blir det att lasta upp transporten med en massa skräp och köra till tippen, blir mycket skräp när men renoverar! Ett elände att sortera med - små sladd bitar, gipsbitar ,spik och annnat tjafs!
 
Sen ska jag rida lite och tvätta Vital som ska gå Husarhoppningen imorn, såg att en sko var lite lös när jag släppte ut honom men försent - han var redan lös och på väg ut...hoppas den sitter kvar när jag tar in honom!
 
Ikväll ska jag och Ida på bio- Croodarna, verkar lite kul, vi behöver göra nåt kul också som är för Ida, speciellt efter all renovering vi ägnat oss åt sista tiden!
Hej hopp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0