Det blev vinter ...

... även detta år. Fast bara 15 cm snö och -6 idag, lite skillnad mot de två senaste åren:)

Hade min jobbvecka förra veckan, avslutades med att efter nästan 40 timmar på jobbet under helgen få veta att Ida hade börjat kräkas på söndag kvällen, kändes inte så kul att åka hem till, och jag hade dessutom pussat henne hejdå på morgonen innan jag åkte till jobbet.....
Stackars Ida mådde dåligt ända tills måndag lunch, sen hade hon feber nästan ett dygn, men nu är hon på benen och börjar bli som vanligt igen, men man måste ju vara hemma 48 timmar efter sista gången man kräkts, idag är det Vab men imorgon blir det skola igen. Ingen annan har än så länge blivit sjuk, nu hoppas jag vi klarat oss denna gång!

Jobb to-fre, middag på lördag, söndagen kanske åka slalom om det är snö i backarna, sen jobb i tre dagar och to- sö nästa vecka ska jag tillbringa i Antibes med mamma, ska bli superkul! 

Logistiken löser sig tack vare att Pauline kommer hem och är hästskötare, beridare, barnvakt & hemhjälp:)) 

Rolf är i Sthlm några dagar denna vecka, nästa vecka är han i Munchen, sportlovsveckan skulle han haft semester men blev tvungen att åka till Boden så jag ska imorgon se om jag kan få semester onsdag v 7 då jag egentligen jobbar kväll.

Ha en bra dag:)


 

Kommentarer
Postat av: Jessie

Får ni tid över på sportlovet så hör av er!!! =)

2012-02-03 @ 16:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0