Inte varit så aktiv med bloggen...

... men gjort desto mer annat:)

De två senaste dagarna har varit fullspikade, igår var Ida och jag och åkte skidor hela dagen, kom hem vid tre och då var det att fixa middag, sen rida två hästar och fixa lite filmkväll åt ida ite nytta!och Alva. Skönt att jag hade fixat stallet på morgonen iaf.
 Idag så har jag mest farit runt känns det som, Först till Aneby och lämnaa Ida på ridläger, tog med mig King och red ett pass, sen hem och byta hästar, ut med King och in med Vital och Ronja, ner med Ronja till Ida och så red jag ett pass på Vital, hem med Vital, ta loss inredningen i trailern och sen kom Jasmine och följde med mig till Jönköping och köpte en soffa, det var ju tur att jag hade bärhjälp för den lilla tanten (var nog inte så gammal men en tvärhand hög och rätt rund och dessutom med rygg problem) hade inte kunnat hjälpa mig att bära ut den. En snabb sväng på IKEA och Charlies hanns också med. Sen hem , lasta ur soffan och bära in den, sätta tillbaka inredningen och åka till Aneby Ridskola för att hämta Ida. Hem med Ida och ponny, fixa middag och sen tog energin slut...

Nu måste jag fixa lite grejer innan jag kan gå och lägga mig, som tur är har jag fått lov att börja 9 imorn ist för 07.15, men det blir tidig morgon iaf, är ju en del att fixa innan jag kan åka till jobbet, och så lämna Ida och ponny på ridläger, sen lämna hunden hos hundvakten och så till jobbet!

Så nu måste jag göra lite nytta!! Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Em

Och Antibes har du hunnit med, o lite bilder vill vi ha på

din blogg, alltid kul att läsa! Lram

2012-02-16 @ 10:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0