Måndag morgon igen...

... fast då jag jobbat hela helgen så har jag en ledig morgon idag! Skönt! Lite seg är man, men nu är hästarna ute och Ida har kommit iväg till skolan så nu ska jag äta frukost i lugn och ro.

Helgen på jobbet har gått bra men det händer ju alltid en del, denna helg var inget undantag. Tur man har bra kollegor!

Idag är det lite mulet men jag hoppas solen tittar fram under dagen, jag jobbar ju ti-to denna vecka så lite sol på min lediga dag vill jag gärna ha. Måste väl plocka bort påskriset ute idag, inne åkte alla påskgrejor bort på annandag påsk.

Idas gympakasse har mystiskt försvunnit i skolan, hon ar inte heller koll på sina överdragsbyxor, om det beror på att hon inte vill använda dem vet jag dock inte. Nu har hon fått nya jumpaskor och jag hoppas att hon har koll på sina grejor, lite surt när en hel kasse med kläder och skor försvinner, skorna var väl iofs lite för små nu men ändå.

Ha en skön måndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0