Ledig lite längre...

..än jag hade riktig koll på. Är full fart varenda dag så jag har inte tittat längre fram än helgen. Nästa vecka har jag kompat ut må och tis för Rolf ska jobba borta. Så då inser jag att jag är ledig fram till nästa onsdags konferenspass 13-16. Känns ju onekligen helt ok. Vi har ju dock en hel del att göra och förhoppningsvis får vi klinker i köket imorn, vore väldigt skönt att få klart!

Läste om 96 åriga Eva som tröttnat på att inte ha några vänner och nu flyttar till sin 68 årige son i Thailand!! Sicken krutkäring! Hoppas det går bra och att hon får några härliga år där!

Idag blir det hästar för hela slanten mest hela dan, lite städning inne och slipa och måla lite mer i köket.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0