Ny mobil??

Eller kanske inte....min nuvarande mobil har levt ett eget liv ett tag, tappar täckning och man får starta om den och säger missat samtal när jag svarar m.m. Men sista veckorna har den funkat bra för det mesta, och den har ju nu klarat 2 år i min ägo... Men det är ju lite kul med en surftelefon:) Wordfeud hägrar en aning, verkar vara min grej liksom. Lite sugen på en HTc eller liknande men alla i min omgivning säger att jag inte ens ska fundera på den typen av tel, det är väl kanske så... Har nu fått tips om en android telefon som är vattentät, stöttålig och dammsäker...undras om det är något att ha? Motorola Defy heter den, nån som vet om den är bra?

Tappade min Samsung på ridbanan i måndags, låg ute i regn o grus till tisdag kväll dessutom nerriden i gruset. Tog hem den och spolade av den och den fungerar fortfarande. Så visst är den bra fast den är lite egensinnig ibland.

Har nu jobbat i tre dagar och nu är det dags för mina 4 dagarsledighet, fast det blir nog mera gördagar ist:= Hämta spån, sko lite, stycka kött, rida, klippa Ronja m.m Det är mina måsten, sen finns alla saker som hamnar i "borde göra facket" städa bilarna, diverse byggjobb, trädgårdsfix m.m. Utöver detta så finns ju "the never ending story" tvätta städa laga mat.... Ge mig ett hembiträde någon!!

Hej hopp! Ett glas vin kanske -min helg börjar idag... men jag orkar nog inte det, nu hägrar sängen:)




Kommentarer
Postat av: Jessie

Xperia Active finns ju alltid me...Kolla in den här!



http://www.swedroid.se/44475/swedroid-packar-upp-sony-ericsson-xperia-active-uppackning/



Men jag gillar ju ericsson förstås! Avskydde min Nokia o e nog lite feg för att prova annat. Sen kan man ju försöka vara lite rädd om det som är mest svenskt... Jag skulle nästan kunna jobba för SE känner ja... haha...

2011-10-20 @ 18:58:49
Postat av: Molla

Har kollat på den men den var lite dyr... och dessutom är inte min hjärna kompatibell med Sony Ericsson... asförbannad varenda gång jag ska använda en sån:) Men tack ändå för tipset!

2011-10-20 @ 19:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0