Målarpenseln har vuxit fast...

...i min hand, påbörjade målning i huset före jul, detta har legat på is under jul och nyår- vi har liksom haft att göra ändå, men nu ska jag måla färdigt trapphuset. Det är kul men tar sin lilla tid, först målartvätta sen grunda och sen två ggr färdigstrykning......och det är furupanel så man måste penselmåla allt. Taken ska sen vitlaseras, men det vita på väggarna ljusar upp betydligt mer än den gamla mörknade furupanelen.

Idag har vi äntligen fått internet igen, visserligen med varierande hastighet men ändå- lite isolerat då min mobil inte har täckning, den fasta telefonen ur funktion, inget internet, tog ett tag innan vi kopplade in tv.n och så har vi ingen dagstidning.....men nu är allt up to date igen! Så lite bättre uppdatering ska det bli på bloggen nu:) Ska också lägga ut lite bilder så fort jag får tid- inte före nästa vecka för tom söndag denna vecka är det hysteriskt mycket som händer.

Hästarna har funnit sig tillrätta och vi har varit ute en hel del på fina skogsturer, nu är det tyvärr isgata så det går varken att rida eller köra transport härifrån, i paddocken härute är det för mycket snö och dessutom rejäl skare-suck! Men vädret är svårt att göra nåt åt, hoppas den värsta glansisen försvinner snart!

Nu väntar jobb i tre dagar, ledig lördag men då är det fullt race hela dan sen x-trajobb söndag.... vi hörs!!!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Åååå va trevligt att du e här igen!

2011-01-12 @ 18:58:21
Postat av: Danne

Ha, ha... Du har fullt upp hör jag ;) Hoppas ni trivs i nya lyan ändå. Nu har jag uppdaterat min blogg så nu borde du kunna komma in där om du försöker :)



Kram

2011-01-17 @ 17:45:46
URL: http://danielsanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0