Lite fler stressmoment.....

Var stressad redan innan, blev ju inte bättre av att jag råkade titta i mitt pass imorse!!! Det gick ut för en månad sen....har likosm inte haft en tanke på det, tur att jag kollade! Men rasslade in på polisen idag och har beställt ett nytt, till mig. Problemet var ju bara att Idas pass också gått ut- och den person som skulle dit i eftermiddags med henne råkade glömma det....Så det blir en akuttur dit imorn med Ida och om det skiter sig ändå så får vi ta en liten omväg till Skåne på lördag via Landvetter och skaffa provisoriskt pass.

Vi har iaf lyckats boka hotell i Malmö på lördag, har inte bestämt om vi ska ta bilen över till Kastrup eller parka den i Malmö...men vi har ju hel 2 dar på oss att bestämma det och förboka p-plats.... Imorn är det jobb  hela dan men faktiskt hemma på kvällen, men då är det ridning för hela slanten. På fredag är det jobb hela dagen, sen åker jag till Aneby Ridklubb och möter Rolf som redan är där med Ida och ponny, vi byter bil och han åker till Eksjö för Team chasing förberedelser och jag är kvar på banträning med Ida i Aneby...Lördagen lär bli välfylld oxå och så kanske vi ska packa lite kläder att ha med till Frankrike, åker lö e.m. Sen kommer Pauline hem och tar hand om hästar och hundar- tur vi har henne!

Ska bli skönt med några dagars semester,efter denna vecka är jag ledig ända till 12 september:))

Hej hopp nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0