Uppdateringsdags!

Blir inte mycket dator när vädret är underbart och dessutom har haft jobbvecka. Men har iaf kunnat vara ute en hel del på jobbet, skönt att slippa sitta inomhus 15 timmar om dagen....

Ida har haft påsklov och lekt med kompisar varenda dag, det är rena Bullerbyn här:) En dag när jag åkte till jobbet lämnade jag Rolf hemma med 5 ungar som skulle lunchfodras. Men det är bra roligt att det är så många i rätt ålder så de kan leka, rätt så nyttigt att vara många också och ta hand om varandra.

Pauline är hemma från Götet några dagar, perfekt att hon är hemma och rider lite när jag jobbar som mest!
Rolf är äntligen hemma ett par veckor övningen är slut, nu är det bara korta tripper fram till semestern....snart är vi där!

Igår o idag ledigt från jobbet- imorn blir det heldag pg a kurs på fm. sen 7-16 två dar och så är det helg!

Hejhopp hare bra!

Kommentarer
Postat av: Danne

He, he.... Stackars Rolf :)

Hoppas allt är bra med er alla... det var ett bra tag sedan jag hörde av mig. Har varit lite mycket bara :)

2011-05-04 @ 06:18:35
URL: http://danielsanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0