En grå tisdag...

...i september. Men det blir nog en bra dag- ledig hela dan, det var jag igår med men jobbade sent i söndags natt så jag var inte hemma förrän 01.30..så igår var det lite segt.

Idag ska jag börja dagen med att sätta lite staket sen åka och träna med en häst, sen blir det Jönköping en sväng och köpa vinterdäck till bilen och födelsedagspresent åt Ida, sen hem och rida lite till.

Skulle behöva städa ur kylen och skafferiet och min garderob och badrummen och så vidare, dessutom är tvättmaskinen paj igen...men det kanske är som Kjell Bergqvist säger i  filmen Bröllopsfotografen, " om man ignorerar problemen så försvinner de av sig själva" ...tja eller inte....

Vi hade tänkt att Ida skulle ha ett litet kalas med bara några ur klassen men efter hennes uppräkning blev det 8 av 12...då måste man ju faktiskt bjuda de sista 4 tjejerna med så litet kalas blev det inte. Hon har iaf deklarerat att det inte ska vara ett prinsesskalas i år, det är bara för små barn säger Ida:) Funderar starkt på ett utekalas!

Tittade på ett avsnitt av Medium igårkväll, sa till Rolf att jag ska hålla mig vaken för jag ville verkligen veta hur det slutade- ha ha ha tycker att jag är vaken men Rolf petar på mig och då rullar eftertexterna, jag hade bara slumrat en minut men lyckades missa att det stod "to be continued", det är ju konstigt att det ska vara så svårt att hålla sig vaken...

Nu är det dags att göra lite nytta! Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha! Jag somnar också alltid halvvägs igenom House, sen får CH berätta för mej hur det slutar!

2010-09-15 @ 21:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0