Helgen!

Då är helgen snart till ända och mina fyra lediga dagar likaså...denna vecka ska jag jobba 60 timmar på 5 dar men sen är jag ledig i 14 dar -minus 1, hade inte sem dagar kvar så jag får gå in en dag på jobbet:) Men det känns inte speciellt betungande:)

Har haft en toppenhelg- i fredags kom syster Emelie och lilla Caroline ner från Sthlm och Pauline kom hem från Götet! Hade myskväll hemma med massa godis och Idol! Lördagen var vi och körde lite mera taggtråd till sopstationen i Aneby, men nu är mer än hälften borta iaf:). Sen stod vi en och en halv timme på Eksjö torg i regn och blåst för att va med när Rolfs mamma skulle vinna massa pengar och en bil på postkodlotteriet....vilken tyvärr inte inträffade men 10.000 kr är ju helt ok det med. Efter detta var det skönt att åka till simhallen i Sävsjö och bada, jag innehade rekordet på rutschbanan nästan hela tiden, sen var det nån som klådde mig- när jag försöker åka om den tiden har tidtagningen lagt av!!!! Sen stängde de!!

Myskväll nr två blev det på lördagen, då kom en kompis till Pauline med så vi blev 7 pers till middag var jättemysigt!

Idag har Pauline och Ida hjälpt mig att köra grejor, två fulla hästtransporter fick vi iväg idag, börjar bli lite spartanskt här hemma nu:) Sen åkte vi ner till ridhuset med King för hans första åpass efter sin skada- han var pigg och glad men snäll, småbockade bara lite i galoppen! Ida red Yoshi och avslutade som vanligt med att göra konster, stå upp, damsadel, kullerbytta av hästen m.m. tur han inte är lättskrämd!

Sen var det hem och lasta om, så åkte Pauline och Rolf ner på Husarträning med Vital och Trinity! Nu ska Ida och jag mysa själva en stund!



Bild från Hubertus 2010
Jag och Vital, Rolf och Trinity och Pauline med King, Hubertus 2010!

Ha det bra- kram!


Kommentarer
Postat av: emelie

Det var så mysigt att vara nere, hann ju med allt, pulkaåkning, pepparkaksbak, bad och se ert ny afina ställe.

Nu får du blogga o lägga upp bilder på ert "projekt"!

2010-11-23 @ 15:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0