Snö, snö och ännu mera snö....

Vaknade idag av att min mobil ringer på nedervåningen....tittar snabbt på klockan 07.23!!! Skulle rida med Josefine 7.15, hon började misstänka att vi sov för det var alldeles svart överallt på gården. Rolf och Ida fick snabbt hoppa i kläderna och dra iväg till skola och jobb utan frukost, tur att det inte var jag som ställde klockan igår kväll! Men vi var väl trötta, Ida kom vid ett inatt och var ledsen för hon drömde mardrömmar, när man ska sova alla tre i vår säng sover man inte så bra, har legat på kanten av sängen och nästan vart på väg ur ett par gånger.

Men vi kom iväg på en skön ridtur i snön, det är rejält med snö!! Hästarna får pulsa ordentligt det går upp till knäna långa sträckor. Undrar hur vintern ska bli när det är såhär innan 1:a december???Och det snöar fortfarande....

Nu blir det en sväng till Täringstorp, sen hämat Ida i skolan och så rida en häst till i e.m., den går nog den här dagen med.....


Kommentarer
Postat av: Jessie

Ja fy fasen för att försova sig. De e riktigt jobbigt! Låter jättehärligt att ge sig ut i snön... NOT! Men skönt att du gillar det som ska göra det hela vinter =). Jag trivs alldeles utmärkt i min varma "stuga" o titta ut på snön! =)

Trevlig helg!

KRAM

2010-11-27 @ 07:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0