Tänk vad lite fint....

... väder kan göra för humöret!!!  Bara njuter av de senaste dagarnas sol och värme (trots åska och regn på e.m vissa dagar) premiärbadade i sjön igår, nästan en månad senare än jag brukar- men så var vattnet varmare också!
 Vi satt ute och grillade igår kväll, vid 19 tiden var det fortfarande 20 c varmt- sååå skönt!

Stackars Pauline börjar repa sig något efter sin förkylning med halsont och feber, men det blev bara en start på lilla King igår, sen orkade inte ryttaren mer:)

Sen bokade vi biljetter och skulle åka in och se Draktränaren på bio i Eksjö, vi köper popcorn och dricka och bänkar oss...det var bara vi tre där...antagligen för fint väder! Sen kommer de och säger att det är fel på datagrejen som filmen är på, så det blir ingen film- inte idag söndag heller, lite Ida blev jättebesviken så må el ti får det bli en tripp till Jönköping och bio där ist.

Hade ju semester igår eftersom Rolf är på övning, blir lite mycket för Ida annars, men idag är det jobb 9-22.30, sen väntar två lediga dagar så det ska nog gå bra:)

Nu ska jag serva Ida med frukost innan jag drar till jobbet! Ha en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ha det nu skönt mär du är ledig....så håller jag tummarna att vädret blir bra.....

2010-05-24 @ 00:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0