Jag ser ljuset....

...igen, har ju sovit nästan en hel natt för första gången sen i fredags:) Ida är bättre, sov själv (på en madrass i vårt rum) hela natten och har inte varit uppe hos mig alls utan bara hostat lite. Hon har lite mindre feber med så nu är hon förhoppningsvis på bättringsvägen...Om hon piggar på sig lite så kan jag nog få lite gjort härhemma med, de sista dagarna har hon inte velat vara ensam inne mer än max 5 minuter, det kan man ju förstå när man är liten, sjuk och ynklig:) 

Har idag fått på sommardäcken på lilla trailern, upptäckte när jag körde häromveckan att det lät mycket och konstanterade att dubbdäcken satt kvar....inte helt bra när farbror blå har kontroll! Rolf skulle byta däcken men det gick inte att få loss två bultar- kämpade och trilskades en bra stund- så jag fick åka till verkstaden där de har specialverktyg för olydiga hjulbultar, då tog det två sekunder att få loss dem.


Jag bara undrar- när kommer våren???? Idag var det återigen minusgrader, det är skitkallt ute ju!!

Pauline ska tävla Kingen på lördag, hans första riktiga tävling- det blir spännande, det vore så kul om han kunde uppföra sig. Hindren är det minsta bekymret tror jag.

Rolf går ut på övning igen och pauline ska tillbringa helgen med kärleken så det blir bara jag och Ida hemma i helgen....får väl se om Ida orkar med någon liten utflykt så vi kan göra nånting.

Vi hörs! Kan alla dansa soldansen så vi får lite vårvärme också, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0