Semester nr 1!!

Jaha då var det dags för lite semester, ledig till 19 juni, jobba två dar och sem en vecka till- ska bli skönt! Sen blir det en jobbvecka och sen semester igen.

Idag ska vi åka och hoppträna med lilla Kingen, hoppas han är laddad, sen rida de andra två också! Sen ska jag plocka blommor till Husarbalen på lördag och Idas skolavslutning imorgon. I e.m kommer min mamma och så ska vi hämta Ida på fritids.  Funderar på om jag ska beställa en prinsesstårta till skolavslutningen eller göra en...men tror jag ska beställa en, det är mycket att fixa inför helgen ändå. Ida är spänd av förväntan inför sin första skolavslutning, ny klänning hon själv valt och så mormor på besök. Imorn får Ida följa med mormor till Stockholm över helgen eftersom vi har Husardagar. Imorn ska jag också handla dryck, förrätt och dessert till lördagskvällen och så ska vi duka på mässen, avslutar dagen med grillkväll. Hoppas vi får fint väder imorn och under helgen då vi ska sitta till häst ett antal timmar. Söndag kväll åker jag upp till Stockholm på en liten minisemester några dagar och hämtar hem Ida förstås!

 Ha det bra allihop- hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0