Trötter....

...är jag ikväll, lite sömn senaste nätterna så ikväll blir det tidigt sänggående!

I övrigt har jag mest jobbat, har varit på två härliga uteritter i snön också, idag fick jag vaccin inför Thailandsresan så det kanske bidrar till tröttheten....

Ida var med när jag tog spruta, fick hjälpa sjuksköterskan att tvätta armen och sätta på plåster på armen. Ida blir vaccinerad på fredag för de hade fått hem fel vaccin till henne. Ida fick också två tomma sprutor så väl hemma blev det läkarmottagning, Ida har bandagerat mina armar, ben och fingrar samt gett mig sprutor mot alla sjukdomar man kan tänka sig!

Imorn är enda dagen jag är ledig- ska man hinna med en miljon saker då kanske?? Eller ska man ha en lagom dag då man rider lite på f.m hämtar Ida i skolan och umgås i lugn och ro på e.m- känns definitivt mer lockande....


Ida hade en blåtira ovanför ögat idag efter att ha gått in i en hylla i skolan...hemma så passerar hon en dörrpost fort och fel så nu är hon blå på kinden med- stackars liten!

Nu ska Ida i säng och snart jag med - godnatt!













 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0