Just nu...

.....funderar jag på om jag ska plocka ur diskmaskinen, tvätta, dammsuga eller städa badrummet...eller softa med Ida och sen lägga mig i sängen och kolla en Johan Falk film....att det är så trist att städa! Jag behöver liksom bestämma mig en dag att idag ska jag städa allt- städar då som en iller och det är väldigt skönt när det väl är klart, men det värsta är allt plockande innan man kan börja städa. Ibland hittar man ju saker på rätt ologiska ställen...ibland hittar man saker man saknat länge...då har det antagligen gått lite för länge mellan städningarna. Men det beror ju på hur man prioriterar, om jag har två timmar och ska välja mellan städa och rida så är ju valet enkelt...om det inte är -20 förstås, då är jag hellre inne.

Lite annat smått och gott....

Snart bär det av till varmare trakter i världen! 7 feb bär det av, ska försöka blogga så gott det går när vi är borta, lite bilder ska jag också försöka få med!

Helgen försvann i ett nafs, har ju nytt schema så nu är jag bara ledig lö-sö istället för fre-sö, det var stor skillnad...men denna vecka är jag ledig to-sö det ska bli skönt!!

Idag var det -20 och imorn ska det visst bli snöstorm- klass 2 varning- man ska inte ge sig ut...hmmm sist de varnade var det hur lugnt som helst här men vi får väl se.:)

Det blir diskmaskinen,softa med Ida och Johan Falk ikväll har jag just bestämt mig för så hejdå!


 

Kommentarer
Postat av: Jessie

Låter som min kväll, fast de blir softa i soffan o Navy. Johan falk-filmerna har vi redan klarat av. O ja håller me dig, kommentarerna e ju halva nöjet me bloggen!!

2010-01-26 @ 20:01:58
Postat av: melaine

hoppas ni får det härligt på er resa till värmen! inte långt kvar nu juh..ska ha lite koll här om det kommer upp några semester bilder. kram på dig!

2010-01-27 @ 13:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0