Dräglig temperatur igen!

Snacka om skillnader hela 20 grader varmare idag, trots blåst så kändes det jätteskönt ute idag! Vi var i Asbybacken och körde lite slalom, himla kul! Ida tyckte inte hon behövde hjälp av oss och sa vid ett tillfälle att "när du följer efter mig kan jag faktiskt inte göra mitt bästa"  suck....Jag vill ju titta när hon åker det är ju roligt!Efter ett antal timmar sa Rolf och jag till Ida att nu slutar vi och åker hit en annan dag...Ida smiter iväg och ska köra en gång till- går naturligtvis inte bra...enda åket som är riktigt dåligt- säger då att det är vårt fel för att vi tvingar henne att åka hem nu!!??? Är sur som ättika hela vägen hem.....

Väl hemma så red jag ute i snön- riktigt skönt idag-hästarna får jobba ordentligt i snön! Nu ska jag försöka motivera Ida att hon ska gå och lägga sig samt gå till skolan imorgon trots att henns ommöblering och koja i rummet inte är klar.....

Jobbvecka- alla dar utom torsdag ska jag va på Slottet!

Kommentarer
Postat av: Danne

Ha, ha... GIVETVIS är det alltid mamma och pappas fel ;)

Ja, temperaturen är en aning drägligare nu än för 2 dagar sen. 25 minus är (i alla fall)inte jag skapt för...

2010-01-11 @ 10:39:26
URL: http://danielsanden.blogg.se/
Postat av: Jessie

Vems fel skulle de annars va?!?!? =)



Då ses vi en hel del den här veckan då... tjohooo!!! =)

2010-01-11 @ 18:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0