Snart melodifestivaldags!!

Fast jag kommer ju att missa alla delar utom den första i år…får bli SVT play när jag kommer hem! Melodifestivalen är ju en omdiskuterad tillställning- jag tillhör skaran som gillar melodifestivalen! När man var mindre var det en stor grej som man absolut inte fick missa, en del saker var ju ganska nördiga men det hörde liksom till att det skulle vara så. Nu har det ju blivit en hel följetong som håller på i över en månad vilket gör det mycket svårare att hinna med att se alla omgångar. Att jag vill se alla låtar framföras innebär inte att jag tycker det är bra….då kan man ju undra varför man tittar?? Det är liksom ett måste som hänger kvar sen man var liten! Men med så många låtar som deltar nu finns det ju alltid några som är bra, och väldigt många mindre bra…. Dessutom får ju alla typer av musik delta vilket gör det hela mycket roligare!

Så till alla melodifestivalnördar såsom jag- titta på lördag och hissa och dissa!!


Kommentarer
Postat av: Jessie

Klart jag ska se!!! Och blogga! Gjrorde stora inlägg om de förra året... får se hur de blir iår. Syns senare!

2010-02-05 @ 06:24:39
Postat av: Danne

Ha, ha... Själv avskyr jag allt vad melodifestivalen heter. Jag brukar titta på finalerna and that´s it. På lördag ska jag dock titta på den norska finalen. De har redan haft alla sina deltävlingar tack och lov :)

2010-02-06 @ 11:06:14
URL: http://danielsanden.blogg.se/
Postat av: Drutt

Måste man ju se. Tradition...tyvärr fick man ju sitta ensam på ett tråkigt hotellrum i Danmark och titta på första delen men i alla fall.



Hare bra på resan. Ser fram emot rapporter om hur det är i värmen.

2010-02-06 @ 22:28:41
Postat av: Daniel

Klart man MÅSTE se!!!

2010-02-08 @ 21:14:36
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0