Slö söndag!

Idag är det söndag, är något seg, inte mycket sömn inatt efter en mycket trevlig fest igår! Fick börja morgonen med att slå på en sko på en något motvillig Vital som hellre ville gå ut i hagen.

Gårdagen började med att Ida tjöt i 20 min för hon inte fick vara med på banträningen (vilket vi hade pratat om både på torsdagen och fredagen att hon inte skulle va me på) eftersom hon fortfarande är svullen på foten. Till slut kom vi iväg och lilla King skötte sig alldeles utmärkt, felfria rundor utan problem i både 80 och 90, jättekul!

Ida var på kalas och det hade varit toppen, hon hade bara hoppat tre ggr på studsmattan (vilket vi sagt att hon inte skulle med sin fot) och det hade inte gjort ont alls....hmmm om det inte gjorde ont hade hon nog hoppat mer!

Rolf kom hem en sväng från Enköping för att vara med på festen, kom hem vid 17 tiden igår och åkte vid 9 idag.. Pauline tyckte vi åkte hem för tidigt igår så hon stannade och festade några timmar till, så henne behöver jag nog inte hämta förrän om ett bra tag:)

Nu ska jag jobba två kvällar så Ida får sova på Kulla en natt, sen är jag ledig två dar och hoppas nu på riktigt skönt vårväder- nu vill jag ha varmt, de flesta vårar har jag hunnit bada ett par ggr i sjön i slutet på april men i år har det än så länge varit så kallt i luften så det känns inte lockande alls.

Nu visar termometern 6 grader varmt, kanske kan ligga i solen och slöa en stund idag om man har tur:)

Kommentarer
Postat av: mia

Ja du e inte ensam om att vilja ha lite värme....men den kommer nog snart.....Kram Mia

2010-04-25 @ 22:48:08
Postat av: Siw

Idag måndag är det min tur att slöa, har haft sovmorgon o långfrukost o nu ska jag ut på en lååång promenad, blir ju inte några längre stunder ut när man jobbar helg....ha det

2010-04-26 @ 11:09:23
Postat av: Jessie

Ida låter väldans lik Tova måste ja säga... hon gjorde ju illa både fot o tå samma dag och linkade runt, men gjorde sen som Ida. "Det gör inte ont..." Vore det en katastrof tror du att sammanföra dessa två damer... =)

2010-04-26 @ 11:22:40
Postat av: Danne

Ha, ha... Skulle vilja se dig bada innan april är slut i ÅR ;) men jag håller med om att våren borde komma på riktigt nu :)

2010-04-30 @ 11:43:52
URL: http://danielsanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0