Redan fredag!

Jobbat tre dar- varav en heldag 7-22.30- men jag ska inte klaga, det var självvalt och man får ju ö-tid så det är värt det att va lite trött en morgon.

Efter arbetsdagen idag tog jag med Ida och en kompis till simhallen i Eksjö- JAG HÖLL PÅ ATT FRYSA IHJÄL!!!! Har inte badat sen vi var i Thailand och där var det definitivt varmare i vattnet än de 33 grader barnbassängen i Eksjö höll. Sen var jag tvungen att hjälpa barnen så jag fick kliva i stora bassängen med, efter fem minuter hackade jag tänder! Jag som aldrig varit nån badkruka- hur ska det gå i sommar?? Fast jag har iofs alltid frusit i simhallar.... Bastun var iaf varm så efter en stund därinne var jag uppvärmd igen.

Jag håller nu tummarna för att SMHI har fel som vanligt- eftersom de sagt att det ska regna i helgen- funderade på en cykelutflykt med fikakorg och Ida imorn!

Pauline är i Sthlm och passar kusin Caroline (vars mamma tyvärr fastnat i Frankrike eftersom alla flyg är inställda...) Imorn åker hon till Jönköping för utgång och jag har den stora äran att hämta henne i Aneby imorn natt efter hennes utekväll. Men det gör jag faktiskt med nöje- snart är hon väl inte kvar hemma längre, fort går det.

Söndag är det Husar dressyr i Tranås, Rolf får starta först sen åker vi hem och byter häst och så får Pauline starta sist, eftersom lilla King inte kan vara bland andra hästar samtidigt som Trinity- han är då en komplett idiot!

Nu är klockn nio ska nog bara kolla lite hoppning på SVT 24 och sen blir det sängen! Ha en skön helg!

Kommentarer
Postat av: Siw

Tack för tipset Molla, nu får mannen titta på hästhoppning.... haha!

2010-04-16 @ 21:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0