Mer Ibumetin och sånt för....

..jag sitter just nu med lite migränkänning, har haft ont i skallen sen igår kväll- skitirriterande när det inte släpper!

Men har haft en skön dag ändå (funkar hyfsat med kompisen huvudvärkstabletten) ridit både Kingen som skötte sig utmärkt och Rolfs nya häst, var lite spänd då hon fick lämna de andra för att göras iordning . Men sen- red förbi jordbruksredskap, granhäckar och däckhinder till hubertusen på helt ny mark för hästen (första turen sen hon kom) Trinity var helt obekymrad- tittade inte på något! Har aldrig haft en sån häst tidigare- däremot var hon väldigt pigg och glad, hade gärna hoppat hindren men det får vänta några dagar...

Ida är superlycklig- har varit på Hästis idag, två timmar stallet med massa kul aktiviteter- Ida är numera ett ännu större fan av Cattis- "hon är så himla duktig på att tränsa och sånt" sa Ida! Sen ville hon inte åka hem....

Och nu till dagens största nyhet- JAG FICK INTE HANDLA PÅ SYSTEMET UTAN ATT VISA LEG!!! Ha ha!  Lite kul e de ju...

Nu ska jag ordna middag...eller take away...

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Bara att gratulera! Men jag hade ju aldrig tvekat om du var över eller under 20... ;-) skratt

2009-10-29 @ 18:33:44
Postat av: Danne

GRATTIS!!! Du är fortfarande ung ;)



Jag vill se bilder på de små fyrfota... Finns det redan i bloggen och jag har missat det?

2009-10-29 @ 18:54:03
URL: http://danielsanden.blogg.se/
Postat av: molla

är lite dålig på det där med bilder...men ska komma snart om jag och tekniken är överens....

2009-10-29 @ 19:14:02
Postat av: Danne

BRA! Ser fram emot det :)

2009-10-30 @ 09:22:45
URL: http://danielsanden.blogg.se/
Postat av: Drutt

Nu vill jag vara värre... fick visa leg för ett år sen när jag skulle ta en öl till maten på Hooters ... trodde hon skämtade med mig ??

- Gjorde hon säkert :-(

Fast å andra sidan är jag ju ganska barnslig :-)

Sviiiiiirrrrp.............

2009-10-30 @ 21:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0