Luften gick ur mig....

...när jag satte mig för lunch efter en hektisk förmiddag. Var supertrött igår kväll men kunde av någon anledning inte somna förrän vid 23.30- suck! Idag så hade Ida Hälsosamtal i skolan så där var jag mellan 8-8.45, hem och byta om, 9.15 ner till ridskolan i Aneby rida och sen fick Vital nya bakskor, kommer hem 11.10 byter om och åker till stan för att hinna handla innan jag hämtar Ida och en kompis i skolan 12.10 sen hem- pust. Nu ska jag bara städa lite , göra stallet, tömma filtret i tvättmaskinen som står halvfull med vatten och vägrar att tömma....helst skulle jag också baka, tvätta, städa bilarna, sätta staket.... men man får väl prioritera lite...... Nu har jag ätit en laxmacka till lunch samtidigt som jag bloggat och kollat FB- men nu är lunchen klar så då är det bara att sätta igång! Men jag har ingen större lust... skulle bara vilja softa en stund....


Kommentarer
Postat av: Danne

Mitt tips är att sätta staket :) Snart kommer vintern och då vill man INTE sätta ner stolpar i jorden... TRO MIG! :)

2009-10-22 @ 13:19:09
URL: http://danielsanden.blogg.se/
Postat av: Molla

mmm men det är bara hållare och tråden kvar stolparna är redan i...

2009-10-22 @ 13:27:58
Postat av: Mia

Dygnet har bara 24 timmar...va rädd om dom....eller som sagt prioritera....Fika snart????

Kram Mia

2009-10-23 @ 00:04:06
Postat av: Danne

DÅ är det ju lätt som en plätt :)

2009-10-23 @ 15:44:22
URL: http://danielsanden.blogg.se/
Postat av: Jessie

Låter som en bra beskrivning av en småbarnsmammas vardag. När ska det lagstadgas om felr timmar på dygnet undrar jag?!?!?!? fniss

2009-10-25 @ 18:00:37
Postat av: Daniel

Blev hästarna nöjda å belåtna?

2009-10-26 @ 13:38:40
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0