Helgen bara försvann...

...och nu är det redan onsdag- men from imorgon är det helg för mig igen - känns helt ok! Har jobbat tre dar och inte varit hemma varken må el ti kväll, igår var jag på träning med Pauline och Vital och den lilla busen behagade sköta sig riktigt bra.

Igår då jag kom hem säger Pauline till mig: Ida MÅSTE snart gå till skolan igen, hon är vidrigt jobbig! det är nämligen älgjakt denna vecka vilket innebär att Ida har tillbringat tre dagar med sin pappa och delvis Pauline. Detta helt utan att leka med andra barn och inte blivit uttröttad i skolan med tankearbete...Ida blir då lite mera intensiv hemma....Men det är en mycket nöjd liten Ida som jagat i tre dagar- imorgon blir det skola igen!

Vi har surfat runt och letat resor till Thailand typ sen i våras... man kollar och kollar, läser reseberättelser, guider, backpackersidor och så lite mer flygresor... MEN NU ÄR DET BOKAT!!!! Det blir fem veckor i Thailand- känns verkligen spännande!!! Nu ska vi bara sy ihop allt med semesterdagar, föräldradagar- hästar och hundar- men det ordnar sig nog!

Nu ska jag kolla på Oskyldigt dömd en stund- sen blir det sova tidigt idag! Godnatt!







Kommentarer
Postat av: Drutt59

3 grader kallt på morgonen, snö på marken och isig vind, skrapa rutorna, frysa häcken av sig....mmmmm...Thailand låter inte fel.

2009-10-15 @ 00:04:45
URL: http://drutt59.bilddagboken.se
Postat av: Molla

Jo fast vi ska inte åka förrän i februari nästa år- men februari brukar ju inte vara sommar direkt!

2009-10-15 @ 08:03:16
Postat av: Danne

åååh ta mej me!!!!!!!!!

2009-10-15 @ 09:22:55
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Danne

Ha, ha, ha... Älgjakt och Thailandsresor. Du sysselsätter dig minsann :) Skulle någon helg bli för tråkig kan jag alltid erbjuda Oslo ;)

2009-10-15 @ 09:33:54
URL: http://danielsanden.blogg.se/
Postat av: Molla

Har aldrig varit i Oslo- nästan pinsamt men sant! När kan vi komma???ha ha

2009-10-15 @ 13:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0