Väldigt onödigt.....

...att åka till Jönköping för att gå på föreläsning på min kurs när läraren är i Stockholm på teater!!!  Jäklars vad irriterande, fixade barnvakt, åkte tolv mil, letade parkering i en kvart och betalade p- avgift och så är kursen inställd den dagen!!!! Ingen på Högskolan kunde svara på om det var kurs eller ej, vi fick leta upp lärarens nummer på Eniro och ringa hem till honom, hans son upplyste oss om att han var i Stockholm på teater! Hur i H-E kan man lämna ut ett schema med alla dagar och tider och sen ställa in utan att meddela alla som är med på kursen???? Jag var inte med förra gången och inte de andra som också stod och väntade igår, det är en högskolekurs, hallååååå ingen ordning och reda alls??

Det enda positiva var att vi hann åka och träna med hästarna igår kväll eftersom jag kom hem tidigare.

Liten Ida är hemma från skolan idag. Var lite risig igår när hon kom hem från skolan, har ingen feber men är lite trött och snörvlig. Jag är hemma tills Rolf kommer hem sen blir det kvällsjobb idag och sen jobb resten av helgen.

-3 idag på morgonen men ingen snö-känns som vintern är på väg.....


Kommentarer
Postat av: Danne

MYCKET dålig stil... Dessvärre har jag varit med om detsamma när jag studerade i Torsås... :(

2009-11-13 @ 12:21:53
URL: http://danielsanden.blogg.se/
Postat av: Jessie

SKITDÅLIGT!!! Fy f*n rent ut sagt! Grrr... Trevlig helg förresten... =)

2009-11-13 @ 20:07:24
Postat av: Drutt

"Asch Sture vad du är tarvlig", hade jag nog tyckt då.



"Ur Magnus och Brasse -Varning för barn-".

Kräver kanske att man har hört sketchen för att fatta vad jag menar :-)

2009-11-13 @ 22:14:41
Postat av: Daniel

Gud så irriterande



Du får ta till orda när du ser läraren nästa gång!

2009-11-15 @ 14:16:48
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0