Nu måste jag....

plugga lite, har typ läst en av fyra böcker till kursen i Familjesociologi....Idag är det litteraturseminarie- måste gå igenom boken lite så man kan diskutera iaf. Borde kanske börja med examinationsuppgiften också, men examinationen är den 7 januari= jag har ju gott om tid...eller...ibland så försvinner tiden utan att man hinner fatta vad som hänt så det är nog bäst att sätta igång. I dec lär jag ha fullt upp- det är ju det där med jul..och så jobbar jag 3 av fyra helger, har bytt en helg så jag sparar lite sem dagar då vi ska åka till Thailand i vår. Det känns också som det är jääääättelångt kvar- men det är exakt 88 dagar kvar varav jag jobbar 47 plus högskolekursen...hmmm måste plugga nu hejdå!

Utsikten från vårt hotellrum när vi var i Thailand sist...


Kommentarer
Postat av: Danne

Är du säker på att utsikten var från Thailand???

Ser snarare ut att kunna vara en småländsk insjö ;) MYCKET idyliskt ;)

2009-11-12 @ 10:52:42
URL: http://danielsanden.blogg.se/
Postat av: Jessie

Du verkar ju ha koll på hur många dagar de e kvar, kanske ska skaffa en nedräknare till thailandsresan... ;-) =)

2009-11-13 @ 20:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0