Det är bara regn hos mej...

Jaha nu har man jobbat två kvällar, har kunnat sova till 8 på morgonen, ganska skönt när man inte kommer i säng förrän vid 24 tiden. Vaknar några ggr på morgnarna bara för man är just nu lite störd av trafiken häromdagen blev det ett jättehål mitt i vägen.  Så nu är det rödljus härutanför- alla bromsar hårt och startar sen- det hörs när det är långtradare kan jag säga.

Regn i flera dagar- jag som verkligen njutit av värmen tycker att det är skönt att det är lite regnigt- det behövs verkligen, alla träden har slagit ut sista två dygnen och alla fruktträden blommar och nu häggen - det är otroligt vackert- kunde få vara så nån månad el två...(blommorna i träden alltså- inte regn i två månader)

Nu ska jag fodra hästarna ute och sen är det ett litet konferens pass på jobbet- sen ska vi hämta P:s balklänning i Jönköping- hoppas nu den blev bra så vi inte behöver åka dit en gång till! Vi hörs kramar Molla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0