Skitkallt!!

Efter några dagars töande hade vi igår kväll -9, trodde det skulle bli varmare idag men icke -13 var det på termometern idag, brrrr. Hade tänkt att rida på morgonen men det blev raskt flyttat till sen e.m då ska det bli lite varmare.

Jag har fortfarande inte ätit en enda liten godisbit sen Nyårsafton, trots att andra runt omkring mig ätit en hel del!
Fast man är bra sugen emellanåt kan jag säga... Har varit ute och sprungit två pass denna vecka (fast inte så långt som vår kära Elojna springer) och spelat fotboll på jobbet- jag är så totalkass, bollen går inte överhuvudtaget åt det håll jag tänkt mig!

Ikea skåpet är på plats, ska skruva upp skåpen ovanför sängen i helgen också, hoppas vi får fast dem ordenligt så man inte får ett i skallen under sin skönhetssömn!

Efterlysning!! Om någon har ett par slalomskidor (helst carving) i längd 80-90 cm ring mig! Letat med ljus och lykta men inte hittat några, känns surt att behöva köpa nya som Ida kan ha några månader bara. (Ida vill helst ha vita med rosa blommor på)

Idag ska vi till simhallen och bada med några kompisar får väl köra några längder där så slipper jag ut och springa i kylan idag!

Nähä nu har jag inte tid med det här längre ska ut med hundarna en sväng och så fixa iordning i stallet!
 Kramar på er Molla



Kommentarer
Postat av: Mia

Oj vad du håller på, nu e jag riktigt imponerad...du kommer ju bli en ny människa snart....hehe...ha en mysig helg kram Mia

2009-01-16 @ 14:56:45
URL: http://mia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0