Måndag morron- man vet att man lever!

Jobbade sent igår och kom väl i säng vid 24- snåret, kravlar ur sängen vid 05.45 för att köra Rolf till tåget  (han e lika trött han) hem tänkte vila en liten stund - det går bra i en kvart sen vaknar Ida-hon är jättego och myser en stund men sen är det full fart!

Rolf ringer sen och säger att Sj släppt tågbiljetter (vi ska upp tillSthlm ett helt gäng i maj) så då var jag tvungen att ringa runt till 15 pers för att kolla om de ska åka med- biljetterna kostar idag 95:- men om några timmar börjar priset stiga så man får vara snabb i vändningarna.

Emellan mina samtal tar jag ut hundarna och passar på att elda i pannan- då passar hundarna på att ta en egen liten tur- ut och leta hundar- hittar inga - men efter c:a 40 min ylar en frusen hund utabför dörren- efter ytterligare 10 min kommer nästa...hmmm undrar var de varit och vad de gjort..kanske bättre att inte veta..

Nu har Ida och jag fått i oss lite lunch-imorn kanske man skulle ta Ida och åka lite slalom..vi får se

Vi hörs kram Molla


Kommentarer
Postat av: icka

asså.. jobba inte ihjäl dej! du borde komma till mej på after work o varva ner med lite vin o goda drinkar, det hör jag det;) och vill du ha barnvakt nåndag så vet du att jag ställer! både till pauline och ida.. haha! kram

2009-02-17 @ 16:30:11
URL: http://common.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0