Måndag morgon igen..

Och jag ser att jag inte har uppdaterat på en hel vecka!
Är nu hemkommen från helg i Götet, har ju varit på semester ändå är jag lite seg idag..

Resan ner gick alldeles utmärkt, sen skulle vi bowla... jag kämpade men mitt klot studsade ibland och hade klart ojämna resultat, när vi nästan är klara så talar en vänlig själ om för mig att jag håller klotet med fel fingrar och kastar det på fel håll ( jag har bowlat typ 2 ggr i hela mitt liv och sist var minst 24 år sen..) då gick det mycket bättre, klotet hamnade nästan där jag ville ha det nästan varje gång..men då var det ju så dags, jag kom sist i turneringen - men Rolf vann och Pauline kom nånstans i mitten, så familjeresultatet var ju ok.

Söndagen tillbringades på Scandinavium- det är så häftigt att se alla superduktiga ryttare och hästar- speciell känsla när man sitter där och det är på riktigt... Svante och Saint-Amour- vilka ritter!



Grattis till världscupsegern!

Företaget Libresse har kommit på att ridsportpubliken mestadels består av tjejer så de anordnade en tävling där man kunde vinna ROSA hästprylar, jag lämnade in en lapp med Idas namn på och en motivering att hon älskar rosa- en stund senare stod Idas namn på tavlan- hon vann en rosa borste!

Hem på kvällen och hämtar Ida i Eksjö- möts av Ida som säger att hon hatar mig- Kul! Frågar i bilen varför hon sa så- Ida svarar då: Jag hatar inte dig , jag tycker om dig men jag ville inte åka hem, men det spelar ju ingen roll vad jag säger för jag visste att jag inte fick stanna ändå. SUCK!
(blev dock glad för den rosa borsten och rosa glittergrimman jag köpt)

och till min stora glädje håller vintern i sig- hinner inte åka slalom under veckan, söndag kanske det blir en vända. Ida och jag ska till Stockholm onsdag till fredag och umgås med släkten- ska bli kul!

Nu ska jag göra lite nytta- vi hörs kramar Molla



Kommentarer
Postat av: icka

va bra att ni hade en lyckad helg:) och om nu det här vädret håller i sig- gud förbjude;p så kan du få äran att lära mej stå på ett par skidor, kanske till och med förflytta mej framåt på dom! haha! kram

2009-02-24 @ 13:24:25
URL: http://common.blogg.se/
Postat av: Mia

ha det så trevligt i stockholm.....blev lite avis på dessa rosa saker......marco kunde inte ha tränset så jag ska kolla med firman om man kan köpa ett större för samma pris...han vill faktiskt ha ett träns med rosa stenar...???.....kram mia

2009-02-27 @ 01:29:48
URL: http://mia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0