Vackra vita vinterland!

Äntligen börjar jag känna mig som en människa igen- mår lite sådär av penicillinet men nu börjar jag kunna äta igen så det blir nog bra med det också!

Det är så härligt med all snö- vitt vitt och vackert och tyst!


Imorn ska jag jobba igen, sen kommer Mamma och Manne ner på kvällen och så ska vi ha lite julmys och umgås några dagar!

Har skottat lite snö idag- märks att man inte har ork som vanligt, tar tre -fyra tag sen vilar man, pinsamt.....
Rolf fick den äran att åka till stan och handla, kände att jag inte orkade trängas med en massa människor. Hysterisk mellandags rea- kunde väl heta julrea nu när de kör den redan på juldagen på vissa ställen och annandagen på de flesta affärer...kunde det inte bara få vara lugn och ro några dagar???

Hej svejs i snölandskapet!

Kommentarer
Postat av: Danne

Mellandagsrean (julrean) är ju det roligaste på hela året (nästan). :)

2009-12-27 @ 09:11:15
URL: http://danielsanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0