Stör mig lite.....

.....på mig själv- eller kanske inte- jo men lite.... Idag var jag och handlade, står i kassan och väntar på att kassörskan ska bli klar med mina grejor- då passerar en kille bakom mej och kassörskan skriker åt honom att han inte får ta det där! Jag är inte snabb nog att fatta vad som hände- men killen snodde cigaretter- de sprang efter men hann inte ikapp- om jag hade märkt det hade det räckt med att jag knuffade till honom...men å andra sidan hade jag två barn med mig så det kanske var lika bra, kan ju vara dumt att ge sig in i nåt sånt- men det retar mig! Så fräckt att bara sno saker mitt framför näsan på folk!

Ida och Julia tyckte det var ett spännande inslag i vardagen....

Men nu några timmar senare på nyheterna på webben- YES!!!


Rånade butik på cigaretter

Jönköping 07 dec 17:54
En ensam gärningsman rånade matvaruaffären Willys i Eksjö vid 14-tiden på måndagen. Rånaren kom över cigaretter och försvann sedan från platsen. Polisen kunde senare gripa mannen i centrala Eksjö, rapporterar SR Jönköping.


Kommentarer
Postat av: Hell's Bitches - The Naked Truth

Haha han är för jävla skön :) de alla e underbara tycker jag :)

2009-12-07 @ 21:25:44
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/
Postat av: Jessie

Men snälla molla, man kan inte jobba jämt!! ;-) =) Fast visst hade de varit lite coolt om du bara råkat få ut benet eller nåt... hehe...

2009-12-08 @ 20:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0