Så var det dags igen...

...för kräksjukan!!!! Igår var jag i Malmö hela dagen, Rolf befann sig i Oskarshamn och just denna dag så ringer de från skolan och säger att Ida är sjuk, ont i magen och allmänt risig...Jag är nästan aldrig iväg utan befinner mig oftast på L-näs då jag jobbar- det är bara såååå typiskt att sånt här ska hända när man är iväg! Som tur var så var Pauline hemma och var snäll och hämtade Ida, det var bara det att hon skulle ha redovisning på sin högskolekurs- sista tillfället för terminen, men Ida fick vara hos sin farmor en stund så det löste sig.

Stackars Ida har varit dålig nästan hela natten och var ledsen så kl halvfyra imorse fick vi dra in en madrass i vårt rum och bädda till henne, man känner sig verkligen som en dålig förälder då man inte vill låta henne sova i vår säng- men vi hoppas att vi ska slippa magsjukan! Pauline var snäll och släppte ut hästarna imorse jag gick inte upp förrän vid 10, var helt slut efter att ha jobbat mycket i två dar och fått extremt lite sömn...

Den som kommer på ett vaccin mot vinterkräksjuka skulle bli biljonär i ett nafs!!!




Kommentarer
Postat av: Hell's Bitches - The "Naked" Truth'

Nej Usch vinterkräksjukan är inte kul!

Hoppas ni får en bra helg ändå! :)

2009-12-11 @ 17:24:19
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/
Postat av: Jessie

Fy då... ni får ha en så trevlig helg som ni kan då! Själv njuter jag av TYSTNADEN!! =) ;-)

2009-12-12 @ 09:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0