En skön dag...

...trots att det är regnigt även idag! Lite tid att fundera....bestämde mig för ett tag sen att jag inte skulle reta mig på folk som gör korkade saker och materiella ting- det är faktiskt inte så dumt. Vad som däremot är dunt är att hetsa upp sig för saker man ändå inte kan påverka. De säger att optimister lever längre än pessimister kan nog ligga något i det....Bjuder på en stripp om Nemi-en av mina absoluta favoriter!



Lite suddigt men det står: Jag trodde säljare hade slutat använda förnamnet på folk i varenda mening. Det är väldigt irriterande- Nemi svarar: Det sa jag till honom....

Kommentarer
Postat av: Danne

Har kommit fram till slutsatsen att det är smidigast att vara "Realist" ;)

2009-12-08 @ 12:46:19
URL: http://danielsanden.blogg.se/
Postat av: Jessie

Men, ska du sluta jobba??????? Om du ska sluta irritera dig på folk som gör korkade saker menar ja... *asg* Ja e bara sååå rolig ja veeet... Förstår precis va du menar men inte kommer de bli lätt inte... GOOD LUCK! =)

2009-12-08 @ 20:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0