Full vecka...

och då menar jag inte full som i onykter men däremot fullspikad!

Idag då jag ska hämta Ida på fritids möts jag av Ida och Vilma som med stora tandlösa leenden frågar om de kan leka- det funkade bra så Ida tillbringade två timmar hemma hos Vilma medan jag shoppade lite.
Rosa innegympaskor till Ida och ett par supernice Adidas Supernova till mig...ja jag behövde dem verkligen!

Imorn blir det jobb 7-17 och sen på Björne träning med Pauline och Vital, ska bli spännade att se hur han uppför sig, man vet ju aldrig riktigt med honom....(Vital alltså inte Björne)

Onsdag är det jobb 7-17 sen ska Ida börja simskolan, hon gör ju rörelserna men sjunker som en sten så lite mer övning kan nog behövas.

På torsdag börjar min kurs i Familjesociologi på högskolan i Jkpg, innan den ska jag shoppa lite attiraljer till prinsesskalaset på fredag,har inte full koll än men en plan har börjat ta form iallafall.

Fredag blir det kalas, Lö-sö ska sen tillbringas på DM i Gislaved med P och Vital. Hoppas det blir hyfsat väder urtrist om det bara regnar och blåser.

Snart ska jag krypa tidigt i säng och börja titta på Män som hatar kvinnor- känns som om jag är typ sist i sverige med att se den- men får väl se hur lång tid jag kan hålla mig vaken....

Vi hörs !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig!!!

KRAM

2009-09-01 @ 20:52:56
Postat av: Jessie

Tror mitt namn föll bort förut men de va bara lilla ja som önskade krya på dig! =)

2009-09-01 @ 20:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0