Tylösand e finfint....

Startade denna vecka med att åka på Friskvårdsdagar med jobbet, det var toppen, åkte till Tylösands Hotell och Spa, fick superfin mat och tillbringade flera timmar i poolerna. Bodde med en tjej  J som är lärare hos oss, vi kände inte varann så väl men det visade sig att vi var på samma våglängd... vi lyckades med både det ena och det andra, har gjort bomben i samtliga pooler (även jacuzzina) stänkt vatten och gjort fula miner åt dem som hade oturen att passera utepooolen då vi var i den! Undrar om chefen började ångra att hon satt oss i samma rum då hon försöker dela på dem som kanske har lite för roligt då de bor ihop... Gjorde mitt första step-up pass- det var faktiskt kul... kvällen tillbringades i baren med en och en annan drink-sen dansade vi till tolv då badade vi i havet- härligt- receptionstjejen log lite överseende mot/åt oss (tänkte väl ännu ett gäng idioter). Morgonen efter kravlade man ur sängen 07.50 för vattengympa 08.00 - det var lugnt typ pensionärsgympa-jag och J sänkte medelåldern kraftigt kan jag säga.. Vi har lite bilder på oss men jag har inte fått dem än, vet inte om de är publiceringsbara...kanske kommer.

Här är en bild där man ser utepooolen..


Prins Bertils stig, här ser man lite av omgivningarna..


Torsdagen var Ida på 5-årskontroll- och vi fick veta att hon är ett A-barn-hon var själv mycket noga med att visa att hon kunde allting mycket bra!  Sen var vi och fikade hos Lena och gav Ruben f-present som Ida valt. På natten får Ida feber och ont i armen, så idag fredag blir det att vabba, det var därför jag fick tid att uppdatera min blogg. Ska försöka göra det lite oftare.

P och jag var ute på promenad i det sköna höstvädret igår, var jättemysigt att det bara var vi, det sker ju inte så ofta.Nu ska hon och kompisarna göra Björnholmen osäkert på lördag, tur man jobbar??!! eller.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0