Såhär mycket fest har jag inte vart med om på många år...

Ännu en vecka har passerat, känns som om vi hunnit med en hel del...
Vi hade After Work i fredags-kl.16.00 på fastande mage (vi skulle ju äta på hotellet kl.17.00), jag hör ju inte till de mest vältränade på att dricka alkohol, så när vi vid 18.30, bara en och en halv timme sena, vinglade ner till hotellet kände jag att det var fullt tillräckligt... hade jättetrevligt men åkte hem vid 21.15...Pauline var med oss en stund men drog sen till Jkpg och kom hem tre på morronen- dan efter var det Hubertusjakt- Rolf körde kan jag säga...fast han hade inte ens tid och stanna och köpa Cola på vägen. Hubertusjakten gick bra fast P var sur då hon återigen blev 2:a på upploppet.. Sen var det fest igen på kvällen men det blev väldigt lugnt!!

Söndagen var det ösregn och vi var trötta, men Rolf pinade sig upp och gick ut kl.07.00 och satt under en gran hela dan på älgjakt-vi andra låg i soffan och tittade på en film-mitt på blanka förmiddan! Har inte hänt på flera år...

På tisdagen var det dags igen, på kurs i Växjö så skulle vi ju ta några glas vin till maten och lite efter, men det var på en bra nivå så ni behöver inte vara oroliga!

Nu är det torsdag kväll och det snöar hysteriskt- det är vitt ute- faktiskt lite mysigt! Ida och två kompisar har redan hunnit bygga en miniatyr snögubbe på trappan utanför.

Imorn är det start för ny jobbhelg igen-vi ska väl hitta på lite hyss denna helg också..ha det bra och kör försiktigt i snöyran, kram på er!

Kommentarer
Postat av: icka

hahaha!!! jag vet hela historien om eran lilla P-fest... mohahaha! Och jag kan säga att torsdagens snöyra inte va mysigt, ICKE! Jag skulle köra hem från jobbet i jkp, fick köra i 50 från jkp till sund, 30 från sund till bälaryd och sen 50 sista biten hem... JÄTTEMYSIGT Molla! haha! kram kram

2008-11-04 @ 11:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0