Äntligen körkort..

För Pauline alltså... det underlättar livet ganska mycket för oss och extremt mycket för henne, det känns super! Förutom den lilla petitessen att vi nu ska samsas om bilarna...och så ska "nån" betala bensinen..

Nu har jag jobbat både igårkväll och hela dan idag , kom precis hem så det blir ett väldigt kort inlägg idag- ska försöka komma i säng snart och imorn måste jag packa, åt mig och Ida (har inte ens börjat men jag har tagit fram en väska), vi ska försöka komma iväg vid lunch imorn så vi har gott om tid om det är lite snöigt och halt.

Pauline ska klara sig själv och mat behöver jag inte fixa för nu kan hon åka och handla själv! Vi kommer att gå i skytteltrafik vi åker imorgon och jag kommer hem torsdag kväll, torsdag f.m. åker P till Kristianstad för att mönstra i två dar, på fredag kväll kommer både hon och Rolf med varsitt tåg till Nässjö på kvällen så då ska vi  återsamlas hemma...

Tjing -Tjong nu drar vi till Kina!

Kommentarer
Postat av: icka

molla! åka till kina asså.. helt galet, det skulle jag aldrig våga:P dom har ju för tusan hund på varenda meny- uäck! eventuellt kidnappar jag ida snart, jag är sugen på att hyra barnfilm men jag måste ju ha nån att skylla på;) haha! skönt att P klarar sej på egen hand nu. själv kan jag ju glatt meddela att min prövotid gick ut igår och jag har inte åkt fast en enda gång än;) kraam

2008-11-25 @ 16:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0