Plums i poolen..med kläder och solglasögon..

Ida var på simskola igår, har inte varit med på två gånger men alla barnen skulle vara i stora poolen igår, efter lite tvekan hoppade Ida i men tyckte det var lite kallt. Gjorde väl det mesta hon skulle men jag satt bredvid poolen igår och pratade med en anna tjej, brukar inte vara där Ida kan se mig men nu kollade hon på mig typ hela tiden och snackade  varje gång hon passerade. Efter en stund skulle de gå i den lilla poolen och det var  bara en liten pojke som simmade med sin banan (lång grej i frigolit typ) längst ner där vi satt, han skulle bara en bit till och sen gå upp. Denne lille pojke tappade sin banan och den åker iväg, han kommer under ytan men kommer snabbt upp igen, tjejen jag pratade med försöker sträcka ut sin hand och han når nästan men sjunker sen under vattnet igen och då är det bara att hoppa i och lyfta upp honom - simläraren såg vad som höll på att hända man var för långt bort för att hinna dit- det var väl kanske tur att vi satt just där igår för det går fortare än man tror. Fick iallafall låna lite kläder i simhallen så jag slapp sätta mig i bilen alldeles dyngsur.

Ida var sen och lekte hos en kompis- cyklade där utan stödhjul!!

Ida fick sen avsluta dagen hos farmor med att gå på cirkus- var jättekul enligt Ida och det var en tjej som var jätteduktig hängde utan att hålla i sig med händerna i en typ halsduk och var uppe i luften och hoppade runt!?!  Hundarna var de finaste cirkusdjuren.

Jag hade träning under kvällen och pumpen var trasig så det var extremt dammigt- hela jag var täckt av brunt damm, knastrade fint mellan tänderna.

Idag ska Ida och jag gå en långpromenad men har lovat att ta med vagnen och lite dricka, och så får vi hoppas att det inte börjar regna.

Och vissa jag känner ska ju åka utomlands en månad nu.. hmmm hoppas ni får jobba rejält på den där Bartenderutbildningen!

ha det bra kramar Molla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0