Hej på er

Nu var det ett tag sen jag skrev, har haft lite fullt upp kan man säga. Men men, jag kunde ha hunnit skriva i veckan om inte åskan slagit ner i vårt modem...förra gången var det routern... vi har ännu inte fått igång vårt internet men hoppas på att om inte Rolf lyckas fixa det så kanske P har en "kompis" som kan fixa det.  Annars inget revolutionerande som hänt, Ida har ridit helt själv på Yoshi i ridhuset- hoppat och galopperat!! Jag jobbar två helger på raken sådär kul men snart har jag ledigt i 6 dgr och jobbar sen 2 dgr och sen ledig i tre veckor så det är rätt ok ändå. Sitter på jobbet och skriver så jag hinner inte mer nu- eleverna har vilostund just nu- hör av mig så fort Internetguden har bestämt sig för att det ska fungera hemma! Kram


Kommentarer
Postat av: jasse

hm,, nä :) märker det p är aldrig inne på internet nu förtiden haha XD shit de e inte långt kvart till england nu. börjar bli rikigt nervös n asså:) kram

2008-05-29 @ 16:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0