ström- ja tack

Kommer hem från jobbet, hinner börja med potatisgratängerna ha ugnen på typ en kvart tada! strömmen försvinner! Jaha men den kanske kommer snart igen... ringer e-on bara 76 före i kön hinner skiva resten av potatisen och springa ut i stallet en sväng innan jag blir framkopplad, de har ingen aaaning om när felet kan vara lagat. Ok ringer lite senare igen då svara en förinspelad röst att strömmen nog kommer vid 21, ringer kl 21, då är det flyttat till 22, ringer vid 22,flyttat till 22,30, ringer 22.30 flyttat till 23.30- då ger jag upp går ut och kvällsfodrar och byter täcken, Vital tycker det är sådär med människa med pannlampa i boxen.  Vaknarlördag morgon testar att tända en lampa men nä det lyser inte. Jaha tända i spisen och laga frukost på Trangia gaskök- Rolf åker till stan för att låna en ugn till p-gratängerna- jippi då kommer strömmen kl. 9.20 Yes!!!

Jag tror faktiskt att den som lägger in meddelandena på e-on är en elak människa som garvar rått när de flyttar tiderna en liten stund i taget...

Ja nu ska vi nog få ihop allt tills ikväll - vi ses kram

Kommentarer
Postat av: icka

jag är nog oxå en riktigt elak människa för att läsa detta inlägg fick mej nämligen att skratta elakt och brutalt för mig själv... mohahahaha!!!! kram

2008-03-22 @ 12:25:34
URL: http://common.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0