18 års fest och statt med 18 års gräns..

Japp då var det avklarat, mycket trevlig fest igår, och P fick många fina presenter-Tack till alla som var där och gjorde festen så trevlig och glad! Glada var också en del av festdeltagarna som fortsatte till statt i Eksjö, jag fick den äran att följa med som chaufför- på dansgolvet höjde jag väl medelåldern sisådär 15 år minst- men jag fick iallafall erbjudande av två killar i 20 årsåldern å följa med på efterfest... eehh vad säger man- såg att de kollade på mig men trodde mest det var för att de undrade vad någon i min ålder gjorde där. Min lillebror gled in på statt gratis- sa att han bodde där och rasslade in i baren- han hittade snygga brudar vid spelbordet men sen kom vi tre (P,Icka och jag ) och sabbade hans flört. När jag kom ut skulle jag kolla min telefon- kunde inte hitta den i bilen men visste att jag hade ljudet på så P fick ringa till den-inte ett ljud hördes i bilen- däremot utanför. Öppnar bildörren och tittar på marken c:a en och en halv meter från bilen- där ligger en tel som är misstänkt lik min och ringer, tar upp den och ser att den är isig och grusig- har legat där sen vi kom till statt tre timmar tidigare- tja ibland har man tur- den funkar faktiskt fortfarande.

Söndag morgon- några lite sega men alla åt frukost! Ida och Ludde var de som hade mest sviter efter gårdagen- men de piggnar nog till framåt kvällen. När vi städade var de hemma och vaktade TV:n ....

Dagens mest nöjda hund är Hera som fick sova i bäddsoffan hos Icka hela natten!

Kram på er vi hörs



Kommentarer
Postat av: Karin

Tjoho lät som ni hade det livat på statt igår.. Tack för supernice fest, väldigt trevligt o smarrigt! kan tänka mig att Ida va lite trött igår, hon körde ju liksom hela registret igår!
//K

2008-03-23 @ 18:25:05
URL: http://karinsofia.blogg.se
Postat av: Birgitta

Tack så jättemycket för en trevlig fest! Hoppas att ni alla fått sova ut.
Hälsningar
Birgitta

2008-03-24 @ 00:14:37
Postat av: icka

jag är hundvakt till hera närsomhelst:) och tusen tack för en jätterolig kväll! (och frukost dagen därpå..) kram

2008-03-24 @ 17:46:15
URL: http://common.blogg.se
Postat av: sara

Så tråkigt att jag missade festen... så är det när man bara ska jobba hela tiden...

2008-03-26 @ 22:24:15
URL: http://hellstone.blogg.se
Postat av: sara

Så tråkigt att jag missade festen... så är det när man bara ska jobba hela tiden...

2008-03-26 @ 22:24:26
URL: http://hellstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0