Hastings,London och Oxford-på tre dar....

Jaha då har jag lämnat Pauline och Jasmine i Hastings för språkstudier, resan dit gick bra förutom att planet var försenat c:a tio min och sen kom Paulines väska absolut sist av allas.. detta medförde att vi missade tåget till Hastings med TVÅ minuter- så då fick vi vänta en timme till på nästa tåg, men vi kom ju fram iallafall vid 22.00 på kvällen. Jag bodde på ett guesthouse som drevs av ett äldre typiskt engelskt par, det var typioskt engelsk inredning också... heltäckningsmattor och ett rosa badrum. rosa mattor- rosa toa-rosa handfat-rosa duschkabin... nåt för Icka?? Hade en tervlig adg i Hastings på måndagen innan jag forstatte till London på kvällen- träffade Filip och var ute och käkade indiskt- så supergott! Tillbringade tisdagen med att gå på museer och kolla på en hel del konst och skulpturer, onsdagen for jag till Oxford och var nostalgisk, fast det var 22 år sen jag var där sist så det såg inte riktigt likadant ut.. Nu hoppas jag att vi snart sak få igång vårt internet hemma igen så jag kan vara lite mer aktiv- hej hopp hare bra kramar Molla

Kommentarer
Postat av: cattis

helt lugnt, anytime:) mycket möjligt att jag dumpar mingremling hos er nån dag, mycket möjligt..:) kram

2008-06-14 @ 09:54:47
URL: http://caddiez.blogg.se/
Postat av: jasse

tusan. att de var tur att du foljde med os asso. annars hade vi akt til irland istelle or hasting. hahah.. men du badrumms inredning moste ida gilla starkt hhaa

2008-06-14 @ 12:57:42
Postat av: karin

det tragiska är att vi har ett exakt likadant badrum hemma i gransbo minus hektäckningsmattan..rosa allover!!! brrrr

lät som en kvick men kul tripp sånt behöver man!



//K

2008-06-14 @ 18:05:08
URL: http://karinsofia.blogg.se/
Postat av: elina

yes nu e ja back on track :)

hopaps vi ses i stallet nån dag me!

kraaam

2008-06-17 @ 15:50:44
URL: http://elojna.blogg.se/
Postat av: icka

hej molla! nu var det längesen.. vi är iaf hemma i sverige, i ett och samma stycke;) jag kan ju säga att det där badrummet låter en aning bättre än det vi hade på kos sista 4 dagarna, toalett, handfat och en slang i väggen. man duschade alltså mitt i badrummet! en intressant upplevelse.. :) ha de kanon så hörs vi snart! kram

2008-06-22 @ 14:15:17
URL: http://common.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0