Vit audi for sale!

Slänga ut en annons på blocket är ju snabbt gjort- inte! Gick in på Blocket och fyllde i allt, fick till en jättebra annons, då dör datorn- hade glömt att stoppa i strömmen och vi har taskigt batteri, starta om gör om allt igen och ska bara lägga in bilder- trodde jag! Planerade bra och tog bilder i dagsljus igår- tror ni att jag hittade bilderna jag la in i datorn på f.m idag-icke. Ut och ta nya bilder, nu var det mörkt, ställde bilen under lampan på gårdsplan men det blev rätt kassa bilder, men får duga ! Nåväl lagt in bild och då blir det tvärstopp igen- bilden är för stor!!! Hur ändrar man format?? Efter lite trassel får jag till detta också så nu ligger det snart en annons på vår vita pärla ute.



Men Ida vill inte sälja den vita för då får hon inte åka fram på vintern (bara på sommaren i BMW:n) och Pauline vill inte sälja heller (förstår inte, den var ju så ful och vidrig och hon skulle minsann inte åka i den) men när man har körkort och mamma har en bil och pappa har en bil så...finns det bara en vit kvar..och då duger den!

Idag är jag hemma med Ida som är förkyld, är inte sämre än att hon kan reta gallfeber på storasyster men hostar och snörvlar hela nätterna, var uppe fyra ggr inatt och drack vatten, jag är rätt snörvlig själv men känner mig inte speciellt kass, fast alla jag pratat med idag verkar tro att jag är jättesjuk-låter värre än det känns,halsen är lite halvdan varje gång jag får minsta förkylning.

Ska jobba helgen som kommer sen är det bara en onsdag kväll till och sen har jag semester i elva dagar- ska bli skönt!

Hej hopp hare bra kramar Molla


Kommentarer
Postat av: mia

Teknikens under...eller....trodde P ville ha en värsting bil när hon fick "lappen"...men hon får väl spara ett tag o köpa en egen....Krya på er...Mia

2008-12-10 @ 07:18:29
URL: http://mia1.blogg.se/
Postat av: jag själv

Pauline vill gärna ha en värstingbil men det är billigare att köra föräldrarnas och bara betala lite bensin när man är fyllechaffis..

2008-12-10 @ 08:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0