18 dec och fem dagar kvar till Julafton

No more school
Jaha då ska man ha lite ledigt- helt ok.. Har idag gjort färdigt vår examinationsuppgift med gruppen, så nu är det bara redovisning kvar den 12/1, sen e man färdig med den, ska bli skönt- ska INTE läsa i vår! Jobba heltid och allt hemma och plugga är i mesta laget..

Julmys
Var hemma hos Lena och hade lite lillejul med våra barn, tack Lena det var jättemysigt! Ida fick en rosa Barbiefilm och en rosa glittrig balklänning till Barbie, var mycket lycklig över detta! Jag skulle sen skynda mig hem så jag hann rida innan det blev mörkt- så då glömde jag min väska med plånbok och så hos Lena, men jag fick med mig min telefon så det e lugnt!

Bombnedslag!!
Hemma ser det ut som ett bombnedslag- Ida konstruerar nya små papperssaker varje dag som hon hänger upp i julgranen- en miljon små pappersbitar blir det varje gång hon klippt-  men det är ju kul att hon är kreativ...
Dessutom har vi haft paketinslagning på köksbordet sen i tisdags- men det går bra att äta i vardagsrummet....

Typ stressigt
Rolf var hemma en liten sväng inatt, stackarn han skulle vart ledig imorn och hemma ikväll men det bidde inte så, men denna vecka har han hunnit åka fram och tillbaka till Storstan två ggr en gång med tåg  och en med bil..kommer hem imorn kväll och då ska han på Lillejul (för er som inte vet- julfest på regementet med en del alkohol inblandat om man säger det på ett snällt sätt), men sen har han jullov ett tag.

Julklappar
Det är jättekul att ge bort och kul att få men vad ska man önska sig? OK alltså dyra saker är ju inte svårt men det kan man ju inte önska sig- typ en endurohoj, en hästlastbil, en vecka på SPA med behandlingar... Jag är rätt nöjd så jag önskar mig bara en lugn jul och umgås med familjen. (och kanske nån bok eller två)....



Hej svejs rapporterar snart igen kram på er!

Kommentarer
Postat av: mirjam

hej!! vad förvånad jag blev av att höra av dig :) jaa vi pratar lite då och då, just nu jobbar jag som säljare eller rättare sagt jag förmedlar svensk premie rådgivning ;) ett tidsfördriv så att säga :) har sökt en natt tjänst på sjukhuset med, men jag får se vad det blir :) just nu ska jag bara ta det lugnt jobba och fundera ut vad jag vill bli :P sjuksköterska är inte helt borta ur tanken än, men det är inte det jag vill bli just nu iallafall, men om tio år kanske?! :) hoppas allt är bra med er!! läste att du studerar?? vad studerar du till??

2008-12-18 @ 19:20:44
URL: http://sunnylee.blogg.se/
Postat av: mirjam

hej!! vad förvånad jag blev av att höra av dig :) jaa vi pratar lite då och då, just nu jobbar jag som säljare eller rättare sagt jag förmedlar svensk premie rådgivning ;) ett tidsfördriv så att säga :) har sökt en natt tjänst på sjukhuset med, men jag får se vad det blir :) just nu ska jag bara ta det lugnt jobba och fundera ut vad jag vill bli :P sjuksköterska är inte helt borta ur tanken än, men det är inte det jag vill bli just nu iallafall, men om tio år kanske?! :) hoppas allt är bra med er!! läste att du studerar?? vad studerar du till??

2008-12-18 @ 19:20:46
URL: http://sunnylee.blogg.se/
Postat av: jasse

hahah nää, ja ska inte bo i ett eget rum, men stilarna på bilderna gillar jag :) ja vill göra om i mitt rum, det e så icka jag i mitt rum, vill lixom trivas haha :)

kram och god jul!!

2008-12-18 @ 22:18:32
URL: http://jasmintensen.blogg.se/
Postat av: elojna

wehooo!

soon monday!

kan man bli lyckligare?! näää :)

va skoj o träffa er! familjen friiiis is loved by elojna :o)

2008-12-19 @ 11:50:17
URL: http://elojna.blogg.se/
Postat av: mirjam

nee det gör dem inte :) jaa hälsa hem du med :) kram

2008-12-20 @ 23:22:38
URL: http://sunnylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0