sista resan med vita audin...

gick till Aborravik, satte ut annonsen igår vid 19-tiden, ringde och mailade flera stycken igår, idag ringer en vid halvåtta på morgonen och säger att han tar den osedd...han kommer vid 9 tiden och jag kan inte få ut stereon, men det kunde han som köpte den... så nu har vi bara två bilar igen. Paulines kommentar var- Jag visste att den skulle bli såld direkt, bara för att jag ville ha den! Typiskt!

Idag snöar det, inte mycket men kallt och jävligt är det; vore bättre med lite riktig vinter än bara grått och mellan nollan och några plus...

Hare bra vi hörs kramar Molla

Kommentarer
Postat av: icka

här händer det grejer ser jag! Ni är ju typ lika bra på att byta bil som jag;) jag är iaf nöjd med min nya, även om jag råkade krocka den lite... men några sprickor i kofångarn är väl inget?! hellre där än i mitt huvud:p Hoppas det är bra med er! vi måste ses snart på en liten julfika eller nåt.. jag som älskar julen.. NOT! haha! kram

2008-12-10 @ 12:21:15
URL: http://common.blogg.se/
Postat av: Pauline

himla skit, nu har jag ju ingen bil precis nu när jag behövde det..

2008-12-10 @ 18:33:46
Postat av: jasse

jag håller helt med dig men snön oallt :)



haha vadå vare inte pauline som INTe ville ha audin?? hahaha, ibland duger det :)



kram

2008-12-10 @ 21:34:06
Postat av: mia

ja gamla bilar är eftetraftade hehe, jag tycker det är lite mysigt nu med lite snö, men som sagt...lite kallare gör inget....så att man slipper slasket....ha en bra helg...kram Mia

2008-12-11 @ 23:44:22
URL: http://mia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0